מנעולן בתל אביב

פורץ בתל אביב

מנעולי תל אביב מסייעת בפריצת דלתות ומנעולים מכל הסוגים, בבית הפרטי או בבית העסק. צוות המקצוענים של החברה מעניק שירות איכותי ומיומן, בכל אזור המרכז וגוש דן. בין היתר, חברת מנעולי תל אביב נותנת מענה רציף ותשלח פורץ בתל אביב בכל שעות היממה.

שרות פריצה תיקון דלתות והחלפת מנעולים בשעת הצורך בשוטף ובחרום

העיר תל אביב מונה כ-400,000 תושבים, המתגוררים ברחובות ובשכונות, החל מהצפון הישן של העיר ועד לשכונות הדרומיות. בכל רחוב ורחוב ישנם עשרות, אם לא מאות, בתים ובניינים, בהם מתגוררים דיירים רבים.

מאחר ובכל בית ובית ישנה דלת כניסה בטיחותית השומרת על שלום דיירי הבית, לעתים עלול להיווצר מצב בו הצילינדר תקוע, המפתח נתקע בחור המנעול או שהמפתחות אבדו או נשכחו בתוך הבית. במקרים אלו, פורץ בתל אביב יכול להציל את המצב ולפתור את הבעיה. דבר זה מקבל משנה תוקף בעת מצבי חירום או כאשר יש לפתוח את הדלת באופן מיידי.

ריכוז עסקי גדול

בנוסף לריכוז התושבים הגדול, בתל אביב ישנם עסקים רבים מספור, בכל התחומים. חלק ניכר מהם נמצא בבנייני רבי קומות או באחד מגורדי השחקים של העיר. באופן טבעי, בכדי למגן את הרכוש או המידע הנמצא בעסקים אלו, יש צורך במנגנוני הגנה מתוחכמים, הכוללים דלתות, מנעולים ואף אמצעים דיגיטליים משוכללים.

עם זאת, גם אמצעי הנעילה המתוחכם ביותר יכול להתקלקל או להיתקע. לכן, פורץ בתל אביב הנו כה חשוב, ויכול לפרוץ את הדלת הסוררת או את המנעול הפגום. פורצי דלתות מקצועיים מתמחים בפריצה של מבחר רב של סוגי המנעולים, בין אם מדובר במנעולי צילינדר, מנגנונים  או מנעולי תליה הנמצאים בתוך רתק .

פריצת רכבים

מאחר ותל אביב מהווה מטרופולין מרכזי, הן מבחינת מגורים והן מבחינה עסקית, ישנם רכבים רבים הנמצאים בה.

פורץ רכבים בתל אביב יכול לסייע במקרה של דלת רכב שננעלה  גם מבחינה  זו, ולפרוץ את דלת הרכב הנעולה ללא נזק תוך שימוש בכלי עבודה מתקדמים המיועדים לכך

אנו במנעולי תל אביב מצויידים בכלים אלו ןבעלי הידע והניסיון בפריצת רכבים ללא נזק ונשמח לסייע בשעת הצורך

כמו כן, אנו מבצעים במנעולי תל אביב:

פריצת דלתות

החלפת מנעולים

שכפול מפתחות לבית ולרכב

שכפול שלטים לרכבים

מכירת מנעולים לאופניים

ועוד…